09 04 2008

Bana müsade:))

Arkadaşlar ben yine bi süre olamayacağım buralarda.Kuzenim geldi bugün. Sonrasında da eşimin işi nedeniyle onla birlikte İstanbula gideceğim.O bahaneyle bende bi İstanbul yapayım dedimİnşallah döndüğümde görüşmek üzere.Sevgilerimle..                                                          Eylül.. Devamı

03 04 2008

Hayata inat yaşamak..

Boşa geçen her saniye kendi hayatımdan çalıyor… Yaşam denen bir kenarı kırık sandalda… Pamuk ipliğine bağlı yaşamak, yaşlanmak… Yaşanan acılarla hemhal olmak… Yorulmak, olgunlaşmak… Bir mart sabahı çiğ damlaları yağarken düşlerine Tatlı bir soğuklukla ürpermek, uyanmak… Kapalı kapılar ardında izlediğin hayatı anlamlandırmak… Ve hayata inat, zamana inat, yaşanmışlıklara inat Güzel düşlere dalmak…                                                                    EylüL…                                                                                                           31 Mart 2008 ... Devamı

28 03 2008

...

Bir süredir ne bloğumla ilgilenebildim ne de ziyaretlerinize gelebildim. Önce kadeşim gelmişti sonrasında zorlu bir süreçti geçirdiğim… Mutlulukla başlayan bir süreç üzücü bitmişti bizim için. Ailemize yeni bir ses yeni bir soluk yeni bir can geldiğini öğrendiğimizde… Mutluyduk, heyecanlıydık  ilk kez tadıyorduk bu duyguyu. Fakat uzun sürmedi  bir gün kalp atışları durmuştu… oysa ki her şey yolunda gidiyordu… Neyse sanırım bunda da bir hikmet bir hayır ola dedik.  şu an daha iyiyim. Fırsat buldukça paylaşımlarda bulunmaya devam edeceğim  ve ziyaretlerinize geleceğim. Yokluğumda bloğumu yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma çoooook teşekkür ederim… Sevgiyle ve mutlulukla kalmanız dileğiyle…                                                                                                                      Eylül… ... Devamı

06 03 2008

Zaman, hüzünleri de sevinçleri de biriktiriyor yüreğimizde....

Birşeyler karalıyoruz hayata dair satırlara. Her gün yeni bir koşuşturmaca… Ses,gürültü ve sonunda yorgun bir akşam. Gecenin şefkatli kollarından sonra  güneş vazifesini her zamanki hoşnutluğuyla ifa ediyor. Yine hızlı bir gün ve hızlı bir yaşam… Sürekli bir şeylere bir yerlere yetişebilme çabasındayız, arzusundayız… Zamana karşı koyamıyor yirmi beşinci saati yaşayamıyoruz. Zamanın kalıpları arasında sıkışıyoruz sürekli… Oysa ki ben zamansızlık kavramını arayanlardanım… Kendimi akreple yelkovanın yayları arasına hapsetmekten yoruldum!.. Zamanı aşıp koşmak isterdim yarınlara bazen de yaşanmış bitmiş dünlere. O vakit kucaklardım tüm zamanları doyasıya…                                                                                        EylüL.. (Kardeşim burada ama sizleride çok özledim bir yazı paylaşayım dedim) ... Devamı

20 02 2008

Bir süreliğine yokum...

Arkadaşlar;Kardeşim geliyor bu nedenle bi süreliğine blogda ziyaretlerinizi aksatabilirim.İnşallah en kısa zamanda yine görüşmek üzere..Sevgilerle                                                                      EylüL... Devamı

13 02 2008

Sen, sen illaki SEN...

Seni sevmek…. Hayattaki en güzel, en yaşanılası duygu. Herşeyimle bitmek tükenmek sen de var olmak… Sen olmak… Sevgi sağanağında ıslanmak her mevsim… Seni sevmek… Güneşin her gün yüreğinden doğması Ve akşam olunca gözlerinde batması…   Seni özlemek… Yokluğunda pare pare olmak… Erimek, tükenmek… Üşümek akşam vakitlerinde… Seni özlemek… Gökkuşağına yaslanıp geleceğin anı düşlemek…   Seninle yaşamak… Seni yaşamak  hayatın her anında. Bir masallar ülkesinde olmak… Sevgi denizine el ele yelken açmak… O sonsuzlukta beraber yol almak. Seninle yaşamak ve an be an seninle yaşlanmak…   Kelimeler öksüz, kelimeler yetim yanında… Ben biçare… Hayatımdaki senin,  küçük bir izdüşümü bu kelimelerim.. İyi ki varsın…                                                                                       EylüL..                                                                   13 Şubat 2008                     ... Devamı

08 02 2008

Hazin Akşamlar

Bir günü daha eskittik hep birlikte… Güneş bir defa daha elveda derken şehre, sessizce alıp başını gitti başka memleketlere. Grup eden güneşin ardından oluşan kızıllığı mümkün olsa da herkes görebilse!... Kızılla sarının buluşmasıdır o.. Renk cümbüşü…   Güneş, yerini akşamın alacakaranlığına bırakırken, herkeste bir telaş bir acele… Gideceği istikamete bir an evvel varabilmenin telaşında yürekler. Hava soğuk.. Hafif hafif kar bile  yağmaya başladı. Gecenin simsiyah saçlarındaki beyaz akları ve arasındaki muhteşem uyumu mümkün olsa da herkes görebilse…   Çok geçmeden evlerin ışıkları birer birer yandı. Artık, sokaklardaki o telaş yerini buruk bir yalnızlığa bırakmıştı. Geceye doğru yol alırken zaman yıldızlar göz kırpar olmuştu, o ürpertici sessizlikten insanlığa. Bir yandan kar hala yağmaya devam ederken, sokak köpekleri sığınacak bir yer arama kaygısındaydılar.    Bu güzel manzaraya kimileri pencerelerinden eşlik ediyordu, kimileri için ise hiçbir anlam ifade etmiyordu müthiş bir ressamın elinden çıkan bu tablo… Mümkün olsa da herkes fark edebilse hayatın karmaşasına  sıkışmış olan o güzel ayrıntıları. Nihayet gece iyice ilerlemiş, akreple yelkovanın yarışı sona ermişti. Evlerin ışıkları yavaş yavaş sönmeye başladı. Lakin gökyüzü şehri aydınlatmaya devam ediyordu. İşte, bir akşamı da böyle bitirdik…                                                                                          ... Devamı

29 01 2008

BAHARLARIM TÜKENDİ GİDİŞİNLE

Arkana tüm baharları da Alıp gittin Ellerim ceplerimde Ceplerimde,  miladı  çoktan geçmiş boş ümitlerim                                                                                EylüL… ... Devamı